fredag!


WOHO FREDAG!

Nu är det inte långt kvar.. wiiiho. Som de flesta vet åker jag och de tre andra på bilden
till idre fjäll över jul på söndag morgon och kommer hem en vecka efter, AWESOME :D
vi kommer nog va med om många tabbar och roliga saker.. och det är ju inte fel att umgås
med världens bästa människor i en hel vecka!? kommer nog bli super. TAGGAR.

bilresan är ju dock det jobbiga.. minst tio timmar dit. Så sms eller ring gärna! :)

ha det bra, hinner nog inte uppdatera mer förens på måndag eller något men jag
uppdaterar med bilder när jag är nere i idre sen nästa vecka iaf,
den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge?
om det inte är godis då..

HEJDÅ, HA DET BRA ÖVER JUL FÖR DET SKA JAG HA I ALLA FALL!
PUSS/JG.


Kommentarer
Postat av: ledsen_93

jag hatar dig :(

2010-12-17 @ 14:10:01
Postat av: skulet

ha de bäääst gullet! :D <3

2010-12-17 @ 14:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0