~


kan aldrig ha ett serious face, men i alla fall :D
har precis sett världens mest roliga hockeymatch tror jag (Kanada/USA). Det sist nämnda laget skulle lätt vunnit, men nu gjorde kanada det i förlängning (3-2) men sjukt skickligt spel och spännande till tusen! nu är jag bajs trött så ska nog lägga mig och försöka sova.. Himla huvudvärk som inte kan släppa bara.. Imorgon är det ridning i skolan (ute i padocken eller i skogen antar jag eftersom ridhuset inte går att va i än?) och sen blir det fotbollsträning tror jag? det är nice :) ska även försöka plugga lite, kommer inte gå något vidare som vanligt. Men nu måste jag krypa ner i sängen för att sedan gå upp halv sju imorgon (vilket betyder sju när det är mig och stressa som en idiot istället, mycket bättre!) mitt liv </3 inte lite stressigt kanske men det rullar på! allt är sjukt bra just nu och livet leker lite  :D  är bara en ska jag stör mig på, eller kanske inte stör mig men det är jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra åt saken.. eller så.. men det löser sig nog. hmm. Aja godnatt nu för sista gången, sov sött & vakna blött :) hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0