~


Hej på er alla! Idag har jag först varit i skolan såklart, åkte och åt på tex mex på lunchen med lite folk. Gott! råkade komma lite sent till svenskaprovet bara men det gick på fem minuter. Jag kunde lite i alla fall, eller så tror jag bara det :D i alla fall.. började känna mig lite konstig i magen och i huvudet sen (hade i och för sig haft ont i huvudet hela dagen) hoppas på att inte få vinterkräksjukan bara.. mår jätteilla nu och tror jag har lite feber till och från, men det är ju inget att hoppas på precis. Ska alltid lyckas med allt :) efter skolan har jag bara tagit det lugnt, det behövdes. Syster skötte och red hästen idag så det var ju nice det också. Nu ska jag snart mysa ner mig framför andra avenyn som inte gått på länge pga. OS! ska bli riktigt kul. Efter det ska jag försöka sova så att man förhoppningsvis mår lite bättre imorgon och kan gå till skolan. Ha det bra allihopa, Puss! :)


Kommentarer
Postat av: Din enda vän

du älskar att sppuyyyy åh vad du älskar det DET ÄR INTE KLOKT VAD DU ÄLSKAR ATT SPY GALLA OCH MATRESTER !

2010-03-04 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0