~


Gud vad jag längtar efter sommaren, ser det inte härligt ut? Sitter och kollar på massa bilder, ungefär sånt man kan göra när man är sjuk. Mår i alla fall bättre än i morse, då kändes det verkligen som jag skulle spy rakt ut (trevligt information jag vet) men nu mår jag lite mindre illa i alla fall men jag kan inte göra för hastiga rörelser för då känns det som jag ska svimma :o hoppas det blir bättre tills imorgon, då ska vi va i stallet och rida :( måste bli bra.. har säkert missat massor idag också, blä på att alltid vara sjuk! Jag fick sova lite i alla fall även om jag vaknade ganska tidigt. Vet inte vad det är med mig nu för tiden, jag är sjukt trött men kan inte sova? känner mig helt seg i hela kroppen. På tal om något helt annat fick jag plötsligt världens lust att gå ut och springa! tänk vad skönt det skulle va, fast är nog bara glömma.. Ennu en orsak till att man längtar efter sommaren. Då ska det tränas kan jag lova! och Turkiet 16 juni det är mums det! lite komiskt också att jag troligen ska flyga samma flyg som Bolin både dit och hem :D synd bara vi inte hade hotell närmare varandra.
Nej nu ska jag mysa ner mig framför tvn lite! hörs senare :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0