~


tänkte bara säga att min häst är bäst! <3
har fortfarande inte förstått hur jag ska klara sommaren utan dig.

Behöver nya kort på honom då dom här börjar bli lite gamla, någon som känner sig manad? ;) jag har inte ridit en enda häst på två dagar, nästan nytt rekord! och imorgon lär jag inte va frisk, men på lördag kanske! äntligen. Jossan frågade nyss om jag ville jobba på JFK med henne på söndag också, och det ville jag såklart :D (pengar<3) så det blir kanon. Annars ingenting inplanerat i helgen, inte helt vanligt kanske men skönt. Vill du göra något så slå en pling eller så :) blir nog ingen skola imorgon heller.. bäst att vara helt frisk så man inte blir jättesjuk och sen vill man ju inte smitta ner alla andra heller.

HAHAHAHAHAHAHAHA måste bara berätta en sak.. helt otroligt, det var en som frågade mig igår om jag ville va modell? han var någon slags fotograf.. jag modell? skulle inte tro det, herregud. Inte varje dag man får den frågan.. tyckte det var lite komiskt bara :P nu ska jag kolla på sveriges värsta bilförare! alltid lika galna. Vi hörs! tjingggg.


Kommentarer
Postat av: ankis pytt

Menar du mig eller ;o men i så fall kan jag kanske, om jag får godis :)

2010-03-07 @ 11:22:42
Postat av: Jojjis pytt

Haha om du tog det personligt så visst (a) du kan få massa godis! :D när kan du? :D

2010-03-07 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0