~



kläderna jag köpte för några dagar sedan
!
nu ska det bara bli sommar&sol också :)

idag har det inte hänt så mycket. Var hemma från skolan idag också pga huvudvärk och illamående. Det går i vågor så just nu mår jag bra men sen kommer det helt plötsligt en illamående attack, not fun. Var i alla fall tvungen att åka upp till hästen i förmiddags.. jag skulle visst bara skritta, men så blev det såklart inte :D han var finast på jordklotet i alla fall. Hans trav <3 men mitt huvud mådde inte bra efter och sen fick jag feber som grädde på moset men det har som tur är gått över nu :D jag är lite konstig för är aldrig sjuk längre än ett par dagar, men är därimot sjuk riktigt ofta :/ emunförsvaret är inte på topp. Blö. Men nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och försöka sova några timmar innan man ska upp igen! imorgon väntas hästen, middag med mormor, moster och lillkusinen Vilma, på kvällen blir det nog lite lugnt eftersom jag ska upp ca. halv sex på söndagen och jobba.
GODNATT PÅ ER! PUSS :)


Kommentarer
Postat av: ebba

Fina kläder, vad kostade dem? :)

2010-03-06 @ 17:25:29
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack! :) shortsen 400:- , klänningen 250:-, tshirt 150:- och linne 150:- (tror det blev rätt) ;)

2010-03-07 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0