~



Förlåt, förlåt, förlåt & förlåt för att jag inte laddat upp bilder for a very long time.
Jag ska skärpa mig jag lovar :) Det har dock inte hänt jättemycket sedan sist jag skrev, eller det har ju såklart hänt mycket men inte saker som kanske intresserar dig! ;) Allt går fint med hästen just nu i alla fall, ska starta lite lokala dressyrer (LB och LA) och sedan lite lokala hoppningar och hoppas på att man sitter kvar :D för övrigt rullar nog livet på som vanligt, tandläkarn idag tjugo i åtta.. mycket roligt :') Meja (min minsta hund) ska ha valpar också! hihi så sött. Vi ska inte ha dom hemma men kommer i alla fall hälsa på dom :D nu måste jag äta lite innan jag drar till stallet för jag har bestämt mig för att springa en runda idag också, behöver börja träna inför sommaren = bikini! :o får nog ligga i hårt... TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0