~


Blev lite sugen på att shoppa nu när jag kollade genom lite sidor på internet,

imorgon skulle jag troligen med mamsen en sväng på stan kanske blir något litet då :)

ska försöka få henne att svänga förbi charlies också så man kan köpa det man ska någon gång,

är ju inte i stan så ofta längre eftersom jag bor där jag bor och jag hinner knappt inte med ( helgerna i så fall)

så man får passa på när man väl är där :D och då har man ju mamma med sig också så man kan tigga lite, hihi.

Men nu ska jag faktiskt sova även om jag är LEDIG IMORGON! så sjukt skönt. Böckerna är fast på riddersberg

och vi får ju inte gå in där pga rasrisken så vi hade inget att jobba med ;) ibland gillar till och med jag snön?
GODNATT PÅ ER & SOVGOTT!


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

åh vad jag längtar till våren då man kan använda jeansshort igen!

2010-03-04 @ 10:25:25
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0