~



you make me smile..

Halloj på er! idag var jag och mamma på stan en sväng, jag köpte ett par shorts som var lite slitna och typ lite hål i sen köpte jag ett par skor som jag ska ha i skolan och till vardags (vanliga gympaskor) och några örhängen och foundation :) var trevligt att få umgås lite med mamma och för en gångs skull var vi sams i flera timmar, ett under? därimot var vi inte så sams innan vi skulle åka men det är en annan historia. Jag hann också rida lilla Geist innan vi drog in till stan! han var jobbig och ville inte gå på vägen som vanligt, fick flytta honom skänkelvikning (på sidan) hela tiden så han inte skulle stegra eller kasta sig i diket. Han var helt hyper också eftersom han stog igår men sen när jag red lite på banan blev han sjukligt fin <3 älskade hest. Dressyrtävlingar snart tänkte jag även om jag är en hoppryttare,
men min häst är ju duktig på dressyr så får offra mig :D

Jag kom också nyss på att jag har ett fint svenskaprov tills imorgon.. Hoppas jag kan i alla fall lite. Nu ska jag lägga mig ner och läsa någon tidning och ta mig en macka för det är ju trots allt skola imorgon även om jag börjar halv tio ;) kort dag också, slutar halv två om inte tidigare eftersom jag har prov - NICE. godnatt alla fina männsikor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0