bad news.


Jag vet att uppdateringen troligen aldrig har varit sämre, men eftersom jag har varit på praktik i snart en månad så har jag varit antingen helt död på helgen och sovit eller också på fest så ha överseende! praktiken är iaf bra och jag & matilda får rida en massor, men även mocka en massor :/ favoritponnyn heter Rob och han är så go <3 men som sagt har inte haft tid till uppdatering för dessutom är min häst inte alls bra, han har varit halt i tre veckor minst och är svullen och skit :( den ennu sämre nyheten är att jag inte ska ha kvar honom längre. Finner inga ord, utan säger bara att jag kommer förlora min bästa vän någonsin. Orkar inte skriva mer, men ha det så bra och förlåt för jag är så tråkig! något positivt är att sommarlovet närmar sig, får väl vara glad över det istället :) TJING!

Kommentarer
Postat av: Kalkonen

NU JÄVLAR FÅ DU HITTA EN HÄST FÖRBANNAT FORT!!!!

nu har jag en , så vi kan konkurera mot varann och vad händer då? jo konkuransen försvann -.-

2010-05-09 @ 19:09:08
Postat av: JG

Jag veeeet! det suger lite, men jag ska hitta mitt fullblod snart och då jävlar får du se upp :D:D

2010-05-13 @ 21:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0