fred-dag.


once in a lifetime

hejsanhoppsan. Jag vet att jag har uppdaterat ca sämst i världen men är lite mycket för tillfället (vilket jag alltid skyller på) okej seriöst..skärpning! men en av anledningarna är för jag helt enkelt inte har en susning om vad jag ska skirva för något? så om du tycker något så tyck på bara! det hade varit fint. Jag tränade iaf med hästen igår, gick inte så bra i böjan eftersom hon var övertaggad men i slutet hoppade hon sjukt fint den lille skiten :')

snart kommer cia hit och då blir det idolkväll med tjockismat (godis,glass,kycklingrulle och läsk) fan va nice! tycker faktiskt jag kan få va liiite onyttig nu när jag har tränat ganska bra denna veckan :) imorgon och på söndag blir det jobbet.. kanske inte lika WOHO. Men pengar är fint, så är det bara. Nu ska jag kolla vidare
på datorn, byta om och så innan lilla cia kommer. tjingtjongluftballong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0