FREDAG!


fick bli en fin bild på mig & geist / cia & Mfarij. fan vad man saknar!
Tänkte ladda upp några bilder på min förra häst som jag hyrde från sjöstjärnans ridläger.


älskade häst <3


skrutten :')

vill ha er båda <3 en stor del av mitt intresse försvann med dig!

för er som inte vet varför jag lämna tillbaka honom (hade honom i två år) så var det för att han blev halt på ena bakbenet.. Han klarade inte av det som jag krävde av honom och höll tyvärr inte för det. Ägaren visste om att han hade en gammal skada men sa ingenting till mig, han sa bara att det var lösa benbitar men det visade sig vara något fel på gaffelbandet. Veterinären hade sagt att aldrig mer skulle kunna gå att ridas normalt. Jag känner mig så sjukt dum för att jag red på honom som på en vanlig häst (innan han blev halt) men samtidigt var han alltid sjukt glad, positiv och pigg så jag tror inte han led förens det blev för mycket belastning för honom och då ställde jag ju av honom och hade han endast som maskot i någon månad innan han fick åka hem :( han var den mest underbara, mest postitiva häst jag träffat. Hade verkligen glimten i ögat och jag hörde så många som sa att vi passade som handen i hansken. Synd bara att något ska komma ivägen :/ vet inte ens vem som har honom nu eller hur han mår, men man får tänka att han har det bättre nu, kanske bara luffsar runt i skogen och lever livet! <3


Kommentarer
Postat av: Emmy Slemmy

Lärde mig på tyska lektionen igår att geist betyder spöke på tyska :D:D

2010-10-22 @ 14:37:24
URL: http://sperma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0