måndag.



jag & världens bästa cia som fick körkort idag!! grattis igen baby :D

Idag var det först skolan och sen direkt till bushästen som var sjukt duktig idag igen!  sen blev det lite bandyträningen innan jag och cia drog till Mc donalds där vi mötte upp Jennie! trevligt trevligt. Chicken wrap <3
känner mig lite lagom tjock nu men ska springa imorgon.. Fick också reda på att imorgon vid 17.oo ska man till tandläkaren i Tenhult, hoppas man inte har en massa hål. (har dock aldrig haft några) men lite orolig är man alltid ;) sen blir det hästapollen som vanligt sen försöka hinna springa en runda eller träna på annat sätt.

Mitt huvud har fått fnatt, haft ont i det i flera dagar och blir bara värre och värre. Nu får jag kramper till och från och det gör så SJUKT CP ONT. Kan fan inte ens tänka. (brukar lukta bränt när jag gör det annars) men nu gör det inte ens det.. illa på riktigt asså! men nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Natti! PUSS / JG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0