tisdag.



Hejsan svejsan på er.
 Idag har jag fotat lite i det fina höstvädret tillsammans med cia. Först tog jag några bilder på världens finaste kissemiss Herman, sen kom cia och då blev det mest flum som vanligt ;) här är i alla fall ett exempel på en bild som blev ok. (tog bara någon nu) men ibland gillar min kamera faktiskt mig!

slängde in en så seriös bild på mig också.


kan inte få in fler bilder på bloggen dampar men ska ändå sova nu!
imorgon blir en lång dag med mkt saker så kommer inte hinna uppdatera kan jag säga redan nu. Först skolan och historia i tre timmar, sen direkt till hästen och klippa henne, sen hem och äta, sen åka med mamma och köpa täcke m.m. till hästen sen åka och städa (vårt extrajobb som går till stallhyran) sen hem igen och rida hästen :)) och förhoppningsvis hinna sova lite sen på det med. Haha så ja.. godnatt. PUSS/JG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0