-

Tjing på er! idag blir det bara ett tråkigt inlägg utan outfits och så eftersom jag bara haft ridkläder på mig hela dagen i stort sätt + mjukiskläder och det är kanske inte så vackert precis ;)

I förmiddags hämtade jag Pingis (Ida) på stationen och så åkte vi till Ophelia (cias häst) som jag har hand om för hon är i USA och sen åkte vi till finaste Gina :) tränade idag och gick verkligen super! hon bjuder mot alla hinder och hoppar murar, vattenmattor och ALLT! duktiga häst.

men nu måste jag sova, har fått lite feber och har sjukt ont i halsen p.ga att jag fick ett getingstick på halsen idag! not fun kan jag meddela. Duktigt av mig att lyckas få det samtidigt som jag kör moppe också :)) stolt över mig själv.

har du inget att göra så lyssna på denna underbara låt,
den är ju hur fin som helst.. enligt mig i alla fall (: godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0