fredag.



Hej på er!
fick bli en bild från i onsdags på grund av att jag bara har haft joggingkläder på mig idag igen.. jag är sjukt trött kan jag meddela iaf så nu vet du det. Tänkte jag skulle sova ut inatt men kan jag sova? svar nej. Vaknade till och från ca halva natten och när jag äntligen kunde sova börja min hund bita på sitt förbannade ben.. Aja, blir en lugn hemmakväll idag IGEN. Vet inte vad det är men mig för blir inte piggare hur mycket jag än vilar och jag har ingen vidare matlust heller men försöker äta så att jag ska piggna till iaf. Var tänkt att jag skulle hänga med och fira min farfar som fyller 75 idag.. men jag orkar fan inte, kommer inte va rolig i vilket fall och skulle säkert bara somna där mitt vid matbordet eller något så jag har beslutat mig för att va hemma och ta det lugnt. Saknar min fina kille så enormt mycket också, inte träffat honom på snart två veckor men imorgon kommer han hit och då ska vi gå på bio och så, myspys :) <3 nu ska jag plugga lite! ha det bra. PUSS /JG.

den här låten spelas hos mig just nu, går lite lättare att plugga då iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0