galen hoppträning.


crazy horse <3
man kan säga att dagens hoppträning var allt annat än lugn, HAHA! flög av tre gånger fast landade alla gånger på fötterna och det kallas jag skills. Gina hade inte lite överskottsenergi och hoppade och studsade åt alla håll, kunde typ inte hålla i henne men när hon hade lugnat sig lite så hoppade hon jättefint :) gjorde massa galoppombyten och gick sjukt fint i formen i alla gångarter. En av gångerna jag trillade av nockade hon dock till mig på käken så kan knappt tugga nu, men det är sån som går över! knashäst vet inte varför jag älskar dig, men det gör jag<3


Kommentarer
Postat av: skulet

shit så fin hon har blivit i kroppen sen ja såg henne sist! verkligen lagt på sig muskler! :D <3

2010-09-25 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0