måndag.


Hej på er alla. Ni undrar säkert varför jag inte uppdaterat på ca en vecka, men detta beror på att jag varit sjuk.. och är det fortfarande (halsfluss, feber, hosta har det rört sig om) men nu är det bara lite ont i halsen :) har varit på sjukhuset två ggr, äter pencilin tre ggr om dagen + var och kollade upp min axel som varit konstigt i över ett år säkert .. hade överrörlig axelled så måste göra massa övningar med den för att starka den, ska tillbaka till sjukgymnasten om en månad och kolla om det är bättre :D så ha lite överseende med att jag inte kunnat skriva.

hästen är sjuk också precis som jag, eller hon är sjukt fett svullen på ett bakben pga att hon rev ett helt elstängsel för några dagar sedan.. om hon inte är bättre snart blir det veterinär och allt vad det innebär.

ursäkta bilden också, ser ut som en uppstoppad groda :)) har iaf köpt nya jeans och en tröja (det på bilden då såklart) ni ser lite mer hur de ser ut på bilden här under! ha det bra, hörs snart igen i alla stress!



tröja från once 150:-
jeans från JC 399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0