nattuggla!

Hejhejhej på er alla, hoppas allt är fint med er?
själv ska jag ta och sova nu äntligen.. har fått lite knas på den nya designen nu iaf, ska koda och fixa inom de senaste dagarna men sålänge får ni nöja er med så som det är nu ;) vad tycker ni om själva headern då? ha då i baktanke att jag faktiskt bara kan använda mig av paint.. därav den fula utklippningen. Ska försöka fixa mig till PS inom det snaraste framtiden! känner att jag behöver det.

Jag har nu tänkt att starta upp bloggen på nytt så att den förhoppningsvis blir lite mer intressant :) jag kommer skriva om min och Ginas (mitt fyraåriga fullblodssto) utveckling samt lägga upp bilder VARJE dag (så ofta jag hiinner i alla fall) på både min och hästens outfit. Låter det bra?

börjar därför med att lägga ut en bild på min outfit jag hade på mig idag.. inget märkvärdigt precis..  har varit lite halvsjuk med huvudvärk och liknande igår och idag så ser inte jätte fräsch ut kanske. Idag var det bara rida hästen, plugga lite och sen körskolan på teori som gällde. Nu måste jag sova hörrni!
HA DET BRA. PUSS / JG.


som ni ser, inget märkvärdigt eller speciellt snyggt idag.
Linne från H&M
jeans leggings från H&M
tröja från Lager 157

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0