PARTEY.



Tja! :D
idag är jag på nåååågot bättre humör kan jag lova! vet inte om det är för att den "underbara" skolan började idag eller för att jag hade damp på min häst... nej måste va något annat? hmm.. vad kan det vara? JUSTE VI SKA JU FESTA IDAG :)) vid sjön med en brasa, dricka och kanske lite musik I love! om ni undrar varför jag är huvudlös och så på bilden så orkade jag inte vara med på kort idag och jag tror ni klarar er utan proble med den saken! nu ska jag skriva klart min bokresention och sen fixa mig lite. Ni får säkert en shock när jag säger fest på en måndag? men det är helt fullkomligt normalt när man går på tenhults naturbruksgymnasium.
HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0