dagen idag

tjolahopp!  jag kom precis hem från stan, har först gått där en
runda med mammi och sen kom hampus och cia in på en fika!
inte fel. Särskilt inte när chokladbollarna var lika stora som tre vanliga..

Innan idag har jag jobbat som vanligt, så var bara hem och duscha och
byta om lite fort innan jag åkte till stan. Det gick bra på jobbet och imorgon
väntar jobb nr2. Men innan dess hade jag tänkt ha det lite roligt med cia och
kanske någon mer? jag är sugen på utgång men det var nog inte min kära vän
så vi får se, kanske blir en sväng till piren eller något annat trevligt :)

jag idag.






ha en superbra fredagskväll allihopa! det ska jag ha i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: Adde

Åhhh Gud vad snygg du är :-) älskar din blogg! <3 dina ögon får mej knä svag sötnows;-) önskar man kunde få bjuda dej på en romantisk middag nån dag ;-) pusssss

2013-05-11 @ 15:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0