fattas något?




säg mig, vad fattas om man har allt detta på sitt bord
en fin söndagskväll som denna?
svar:
en god vän.

snart kommer en vän till mig som heter cia.
Jag vet dock inte om hon är god för jag har inte smakat.
men det har jag gjort på chipsen som står framför näsan
på mig och kommer inte min vän snart (äcklig eller god) så
lär skålen vara ganska så tom.

är det bara jag som har det problemet, att om någon ställer
fram något gott framför dig så måste du bara fortsätta äta?
det är nästan lite läskigt för handen verkar ha någon sorts
dragningskraft mot skålen! ja, jag vet att jag har problem.
men det är sån jag är, och jag står för att jag gillar skålar med
goda saker i. så det så.

problemet är bara att i detta fallet var det jag själv som
ställde fram skålen och det allra största problemet borde
väll vara att jag inte ens vet om mina egna problem?
fast egentligen så gör jag det, fast det går alltid att ignorera.

chips är gott, precis som pizza eller oboy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0