godkväll

den här dagen har gått läskigt fort!
som typ alla andra dagar också gör. Det känns nästan
som att man bara hinner komma hem och ta det lite lugnt
innan man ska sova igen. Även att jag bara jobbar tills
halv ett i regel så tar ju calle lite tid också och sen är jag
så himla trött så jag orkar inte göra så mycket mer än kolla
på en film eller ta det lite lugnt.

jag har i alla fall hunnit med att fixa allt till calle, umgåtts med bästis cia
en liten stund. Vi åt pizza och kollade på mia och klara <3
sen har jag släppt in hästarna i stallet och ledde calle en sväng
på vägen så han fick röra på sig, ville inte rida honom eftersom han
säkerligen är lite trött från igår (tävlingen) men imorgon ska vi ut och
galoppera i skogen, det blir nog roligt för honom!

nu ska jag allt ta och sova, är supertrött

bloggen har damp som vanligt så blir ingen bild idag,
lägger upp lite roliga bilder imorgon på någonting istället!

sov gott! puss /JG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0