hejåhå



hej. jag har ingenting att skriva om, bara att jag är jävligt
förbannad på den som kom att dygnet endast har 24 timmar!
tiden räcker inte till. Känns som jag bara hinner jobba,rida och äta
sen ska jag sova och sen börjar en ny dag igen. är lite läskigt på ett sätt.

Tänk egentligen hur fort tiden går, det känns som att livet räknas ner hela tiden,
kanske beroende på att det gör det? smart jag är. Nej men det är kind of creepy.

som om en klocka sitter fastmonterad i huvudet och räknar ner dagarna.
kanske därför jag har ont i huvudet varenda jävla dag? jobbigt är det.

Ska ringa sjukhuset imorgon med, pga näsan och huvudvärken. orkar inte
med skiten mer, känns som att jag håller på att bli sjuk hela tiden, men jag blir
aldrig det. Inte för jag vill bli sjuk men hellre det och sen att det är över! jatack.

Nu ska jag inte klaga mer så jag slutar nog skriva. somnar snart med. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0