jobb + stan

idag har jag först jobbat från sju tills två.
Jobbade över lite pga att jag testade att rida Camiro
(fyraåringen som jag ska ha som "min egen") för Erika.
Det gick jättebra, han är så mysig :) men fick ett dampryck
och lyfte frambenen till över huvudet typ och svansen flög åt alla
håll samt han lät som en gris :D och då säger hon
"det är sån här han kan bli på tävling" hahaha, jag får nog
lite att bita i, men jag gillar utmaningar!

Sen gick jag och cia på stan en sväng, ska lägga in bilder på
vad jag köpte men kameran är lite död för tillfället så måste ladda den.

Har också precis varit och syster frisör och fått håret fixat! inte fel.
Blev nästan blond och får en lite chock varje jag gång jag kollar i spegeln.
(inte för jag brukar kolla mig i spegeln varje sekund men iaf) lite läskigt.
kommer bild på håret också :D nu ska jag slappa lite innan jag ska sova,
ny jobbdag och nya tag imorgon! på kvällen blir det träning för anne med calle <3

ha det fint! du får en gammal konstig bild på calle tills vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0