likes and unlikes

det jag inte klarar mig utan:

- min älskade oboy som jag måste ha vaje morgon för att överleva.
- alla mina kuddar i sängen 
(sover bara på två men måste krama minst en).
- min bil som tar mig till alla platser jag måste ta mig till.
(ibland är han busig och åker för fort)
- min dator
(mest facebook, tragiskt nog är det en del av mitt liv).  
- mina underbara, något galna vänner som alltid ställer upp för mig.
- killar. vem gillar inte killar? antagligen dom som är lesbiska.
- mina fyrbenta kompisar calle&meja
(blev tvungen att tänka om hundar har 4 ben)
- Jensens favoritsås. Funkar till allt. nästan.
- kvällsmat.
(jag skulle kunna äta upp en hel ko till kvällsmat)

det jag verkligen klarar mig utan:

- översmarta människor som blir korkade för att dom är så brighta.
 (jag har dock aldrig behövt känna på detta och är nog inte i riskzonen)
- finnar
(tänkte på sånna i ansiktet, dom är iaf lite sämre än finska människor)
- en igentäppt näsa som gör att man låter som en förkyld gris.
- folk som man bara duger för sålänge dom själva inte har någon annan som duger.
- spyor. det äckligaste som finns.
(har verkligen inte blivit spydd i håret av lina utter)
- mat. Jag kan leva på enbart godis och glass, det är lugnt. mat är äckligt.
- saker som gör mig irreterad
(orkar inte skriva alla saker för du skulle ändå inte orka läsa)
- ett liv.
(Det verkar som jag klarar mig utan det iaf med tanke
 på att jag just nu sitter här och skriver världens mest
ointressanta inlägg som inte har någon direkt mening
.)

ha en bra dag, seeya. Om du ens orkar läsa min blogg igen efter detta
tråkiga inlägget. Jag har verkligen ingenting att blogga om eftersom min dag
 ser ut på följande vis:
sova,gå upp,jobba,hästen,sova,gå upp,jobba,hästen,sova,gå upp,jobba,hästen. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0