märkliga varelser

hejhopp! jag kom precis på att killar är några märkliga varelser.
ena sekunden hör dom av sig hela tiden, och andra ingenting..
då kan man ju undra vad dom vill? hmmm.........

över till annat så var jag på stallmöte tidigare denna kväll,
mycket trevligt! inte heller förvånande att ankan her self lyckas
spilla ut hela hundvattenskålen + att jag trodde min bil skulle
sprängas. alltid ankan och jag <3 förevah.

nu måste jag sova ska upp och jobba imorgon like usual.
Ha det fint alla arbetslösa människor och sov lite åt mig med!
önskar varje morgon att jag var arbetslös och fick sova lite
jag med, men sen kommer jag på att vem fan vill va det?
jag har inget liv så det räcker så man kan ju försöka skaffa
sig en del av det iaf :D vad duktig jag låter..

verkligheten är den att jag går i sömnen ca halva dagen på
jobbet och när jag rider första hästen ser jag helt suddig..
inte förens ca klockan nio börjar jag se helt klart och kan jobba
i min normala speed, detta är helt sant. Jag är ingen morgonmänniska.

men jag är en nattuggla och det sätter sina spår på huvudvärken och tröttheten.
nu måste jag verkligen krypa ner i min underbara säng tillsammans med min
underbara hund som har blivit knäpp och tror att hon har valpar
(hämtar mobil ur laddaren och låtsas att det är en valp) fast det allra
roligaste var när hon hade hämtat en av katternas lilla leksaksmus
och lagt i min säng.. + foppatofflor. Just min säng? hon tror det är en hundkorg.
Luktar jag som en hund eller vad är det frågan om :( .....


aja GODNATT. nu ska vi krypa ner under täcket,
eftersom jag inte har någon annan.....



me and my crazy friend. vi kom att tänka på alla galenskaper
vi gjort innan.. finns en del. kan räkna upp några av dom imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

Kan för övrigt meddela att jag gick rätt in i en hylla på lindex idag, han fånga den i luften, men det blev en jävla smäll. Sedan gick en utskämd person snabbt ut därifrån...

2011-08-26 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0