massagedags

idag har calle älskling fått massage och blivt genomkollad!
gick hur bra som helst med tanke på att hon nästan aldrig
sett en så fräsh och fin tolvåring, hon sa att vi nog verkligen
har gjort ett bra köp och att var hur fin som helst!
fast det visste jag ju redan? <3

min häst är bäst helt enkelt, finns ingen annan som är som du.





kärleken mellan människa och häst är någonting som bara dom själva kan förstå.
det är en väldigt speciell känsla, underbar känsla. Den kan också vara hemsk,
men med calle har den än så länge bara varit positiv och jag är så himla sjukt
glad över att jag har dig, jag kan inte beskriva det. så sjukt glad :)

hoppas verkligen du får fortsätta vara fisk, att att vi får många härliga minnen och
stunder tillsammans. det är du verkligen värd, du är alltid så himla positiv och glad,
vad den än gäller så är han alltid med på noterna, alltid öronen frammåt och jag kan
säga att jag aldrig suttit på honom och han har varit tjurig eller seg. aldrig.
han ställer verkligen upp för sin ryttare, och han gör det med nöje.

Man måste känna honom för att förstå. han är helt otrolig.
försökte beskriva i alla fall, men ord räcker inte till så är det bara.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0