shit mfpdkgpölg wow

igår träffade jag ÄNTLIGEN min gamla barndomsvän
Ewelina. Det var så kul att få ses igen, det var nog över
ett år sedan sist?

Cia kom hit och förfestade lite med oss sen gick vi till bussen
för att dra in till stan. Då kan ni ju gissa vad Johanna gör?
jo, jag tog av mina klackskor för vi var tvungna att springa till bussen
och när vi nästan var framme snubblar jag till och skrapar i hela stortån
i asfalten. ajaj. Blödde ganska fint och råkade bloda ner pizzerians golv :D
hoppas jag fortfarande får köpa pizza där..

Aja, sen kom vi iaf in till stan och förfestade lite på bongo, där Hampus
+ några skrydare var. Sen vidare till centrum, Amor, Centrum igen och sist
men inte minst mc donalds. cheeseburgare in my heart. Bara det
att Hampus alltid ska säga "tjockis, det där sätter sig direkt på röven!"
så det blir ju inte riktigt lika kul att äta då. Men vafan, vem gillar inte en tjock röv?


Utgången var mycket lyckad iaf och jag hade jättekul, får göras om snart!
idag mår jag dock som jag förtjänar fem cider, två shotbrickor och 4 drinkar senare.
plånboken mår också som den förtjänar....

svalde en fluga med när jag cyklade från jobbet :D härligt!
ja, jag jobbade idag och nej det var inte kul. Men jag måste
ju också få ha lite roligt ibland även om jag är en mkt arbetande kvinna!


mamma, jag och en "liten" häst.
bilden har som ni märker inget med texten att göra
 men jag har inte lagt in mobilbilderna från igår än och tror inte
heller att dom är något som går att använda. Mina sms är fina med :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0