"sov"morgooooon

idag börjar jag inte förens klockan ett, och jag
som har gått upp vid sex varenda dag i typ två månader
borde ju då sova som en gris? men nejdå.. istället vaknar jag
ca 6 gånger av att jag tror jag försovit mig och måste kolla på
klockan och inse att jag faktiskt har sovmorgon... typiskt mig?

jaja, nu ska jag bara ligga i sängen och kolla på film tills jag ska jobba
för jag tror jag börjar bli lite sjuk? eller är i alla fall väldigt förkyld
(mer än vanligt till och med) ni vet ju att min näsa lever sitt egna "liv".
om inte så kan jag berätta för er kära läsare att jag knappt kan andas ibland,
ena näsborren är alltid igentäppt och när jag anstränger mig låter jag som en gris
ibland. Men nejdå, det är ju ingen fara enligt läkarna.. man kan ju gå och va lite förkyld
året runt, dygnet runt. Det dör väl ingen människa av? men gud vilken tuuuuuur,
då ska jag ju inte klaga. jag får ju leva!? och operationen gjorde det ju inte ett skit bättre.

kanske märks att jag inte är ett fan av läkare.

Nu ska jag kolla på film och äta tjocka saker som tröst för att min näsa är ledsen..
så det så!



haha min katt är tjock, han kan till och med sitta upp utan att trilla :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0