stanstanstan

hej och hå!
tänkte börja med att meddela lite om gårdagen, det gick verkligen
superbra när jag hoppade Camiro (unghästen på jobbet) på banträningen!
han skötte sig helt exemplariskt (om man bortser från snedampen på framhoppn.)
men om man är bebis får man va lite busig. vattnet var läskigt också, och en ponny!

nejmen vi nollade (hela 70cm) woho! erika sa att det var hans finaste runda någonsin
så jag blev så himla glad! nästa söndag är det tävling på samma ställe (NTR) och då
ska jag hoppa honom 90 cm. Arvid hoppade Calle igår
(den andra unghästen) och fick ett ner.

Idag har jag och cia gått på stan. Köpte för mycket som vanligt, mot vad min
plånbok egentligen tillåter. Jag har visserligen varit duktig och jobbat massor
 det senaste så tyckte jag var värd lite fint!

här kommer några helseriösa bilder. Jag & cia kolla på Burlesque också,
den var riktigt riktigt bra!


okejdå cia var seriös + något snyggare än mig men skitsamma!
jag köpte en svart kavaj (lite kortare modell), ett halsband och örhängen.
Allt finns med på bilden/bilderna. Nöjd med köpen iaf :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0