tävling i det blöta!

tja, jag blev nyss på riktigt dåligt humör eftersom
jag hade skrivit om hela tävlingsdagen och sen
bara dampar datorn och allt försvinner.

skriver därför lite fort hur det gick. I en metern fick vi
endast en rivning som var mitt fel, annars gick den rundan
helt helt perfekt.

110cm (debut för oss) gick bra med tanke på att det var
första gången. Han rev två hinder (ett av rivningarna var
enbart mtt fel) den andra vet jag inte vad som hände.

är jättenöjd med honom, han skötte sig jättebra :)






världens snyggaste häst hoppar trippelbarr! älskar dig knäppis <3


framhoppningen är alltid svinkul tycker calle för då måste han tävla lite
med de andra hästarna om vem som är snabbast, haha han var lite halvbusig
hela dagen men var ändå inte jobbig utan tyckte bara det var roligt :)
här tar han i lite överdrivet mycket på en oxer.


Kommentarer
Postat av: random

läckra bilder, undrar vem som kan ha tagit dom!

2011-08-08 @ 00:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0