tävling ntr



en metern gick bra (ett ner) , 110 gick dåligt och jag blev avkastad tre gånger.
Det kan inte alltid gå bra, det är så det är. nya tag som gäller.

och jag vet vad du tänker.. trillade jag av igen? och ja det gjorde jag faktiskt.
Men vad fan gör det? jag är trött på att alla hela tiden ska kommentera att jag
trillar av ofta, okej ibland kan det va kul att skratta åt det, när jag själv gör det
men du ska veta att det får mig att känna mig ennu sämre när du säger så,
det låter precis som att "trillade du av igen? fyfan vad dålig du är."

man måste trilla av mycket för att bli en bra ryttare, och jag har alltid haft
lite svårare känsliga hästar för det är det jag vill ha, men då får man räkna
med att man flyger ibland. tror faktiskt du också hade gjort det.
och även om du inte hade det, så är nog inte du så jävla mkt bättre.

okej, sorry jag har gått upp sex varenda morgon i två veckor
och sov bara någon timme inatt så jag är på lite sämre humör.

ska sova nu, och hoppas jag kommer upp ur sängen imorgon,
har lite ont i låret och lite så.. taggar inte jobb imorgon. God natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0