tävling!

Japp, idag var det tävling i forserum då!
Calle var verkligen superfin hela tiden, här kommer detaljer:

en metern:
Jättefin på framhoppningen och överhoppade sig inte, busade
inte speciellt mycket heller men ändå pigg vilket är en perfekt kombination
 på honom! Inne på banan blev han som vanligt lite spänd men hoppade hur fint
 som helst och allt flöt på så himla bra! lite småmissar av mig, en ledde till en rivning.
Men blev inget mer än den lilla rivningen (dock i grunden) så jag är nöjd
med den rundan (film kommer)

en och tio: Jag är verkligen så SJUKT NÖJD med denna rundan! helt perfekt
om jag får säga det själv. kom helt rätt på alla hinder, han hoppade som
en gud och jag bara njöt, men sen ville jag satsa lite (vi kom till omhoppning)
 och då fick han med sig en bom ner.. annars hade vi fått placering men sånt är livet!
han var verkligen sjukt fin <3 bästa rundan någonsin tror jag! en rivning är ju ingenting,
 det är bara för att han blir lite flack ibland + pga hans dåliga rutiner,
han måste lära sig att koppla av och inte kolla på allt annat. Men det kommer!
denna rivningen var bara otur.

så sammanfattat en otroligt bra tävlingsdag som inte kunde blivit mycket bättre.
Har tyvärr inga bilder men cia hann filma en metern.
Synd bara jag inte fick på 110 menmen.

Nästa helg blir det NTR. Ska hoppa Camiro (unghästen på jobbet) 90cm och Calle 1m och 110cm.

ikväll kommer moa,cia,hampus,matilda och jossan hit, det blir fiiiiint! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0