Zzzz


det börjar märkas att man jobbar med hästar.
Har nog inte varit såhär trött någon gång innan som jag
varit de senaste veckorna, eller i alla fall den senaste.

Men det är ett tecken på att man lever :D eller något.. haha.
och dessutom är jag en människa som hela tiden gillar att
ha saker att göra, och ha mycket omkring mig. I alla fall
i perioder, och nu är verkligen en sån period för om man
hela tiden gör saker hinner man inte tänka så mycket :)

som att jag tänker annars eller? nej just det. precis vad du nog tänkte
om du nu kan tänka? men jag antar att du är smartare än mig i alla fall
jag vet knappt vad tänka är. i vissa lägen. ehm.

snart ska jag rida häst nummer 4 i stall nummer 2.
Skulle hopptränat för hacke ikväll men det blev inställt så min snälla
mamma ställer upp som hinderhöjare/sänkare. Tur hon älskar sin dotter ;)

nu ska jag kolla på ett full frys avsnitt tills mamma kommer hem och då
ska vi äta pannkakor <3 mums! sen blir det som sagt callemannen.

 

funderar också på att ta tag i mitt liv? växa upp lite kanske. Borde faktiskt
fundera på att bli vuxen. Tycker jag var på god väg innan men nu har
jag liksom fallit tillbaka på småbarnsfronten. Orkar inte bry mig om
konsekvenser, orkar inte planera, orkar inte tänka på framtiden.

Jag har tagit allt som det kommer, aldrig varit bra på att planera och
aldrig orkat bry mig om konsekvenser som kan uppstå. jag gillar att
leva här och nu. men det funkar inte alltid, ibland måste man försöka
va lite mer mogen, tänka lite mer förnuftigt. Det där med att tänka igen..
haha kommer nog inte gå något vidare för mig att växa upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0