<3


ville bra dela en tanke till er där ute. Livet är så jävla orättvist och ibland händer
det saker som vi aldrig kunnat föreställa oss, det händer alla någon gång men vissa
har oturen att få vara med om det mest fruktansvärda. Jag har haft tur, jag har aldrig
varit med om någonting som jag inte kunnat ta mig ur och gått vidare, mitt liv har varit
väldigt stabilt och även om det har funnits saker som varit sjukt jobbiga har jag ändå
kunnat gå vidare och lämna det bakom mig.

En del saker går inte att lämna bakom sig, det finns kvar hela livet. det är så orättvist.
jag tänker på er, verkligen. Nästan hela tiden. Ni kommer klara det och ni kommer gå
vidare, men det tar tid. sjukt lång tid. Det kommer aldrig bli bra, det ska jag inte ljuga
och säga, men det kommer bli bättre och kom ihåg, att just nu kan ingenting bli sämre.

det värsta som finns är att veta folk i sin omgivning mår dåligt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0