bilderrrr


här kommer lite bilder från igår, dom får tala för sig själva som man så fint säger.
kan inte bestämma mig om det roligaste var när snark tog sönder en julgranskula
eller om det var när taxichauffören drack av våran sprit. Flippad kväll. <3







Idag har jag jobbat och ridit Agnes häst Thilde. Amanda hängde med på calle,
och Emmy på sin lilla Ricke. Alla hästar var pigga och glada som vanligt :)

Har fått tillåtlse att rida lite i ridhuset där jag jobbar (ligger bara tio min från stallet)
tills det att vårat egna ridhus är färdigt. Ska rida dressyr och lite kavaletti där
imorgon samt hoppa honom på måndag, kan bli kul med tanke på att han inte hoppat
på tre veckor!! eftersom han har lite vila från det just nu när tävlingssesongen är nere.

HEJDÅ MINA PRINSKORVAR. HA DET FINT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0