calle är min balle


fy satan i gatan vad fin min häst är just nu, helt unbelievable. älskar honom.
Han är det finaste jag har utan tvekan. Jag behöver ingen man, jag har ju min calle. <3

Fast helt ärligt börjar jag få sjuk panik. Känns som alla har pojkvän/är förlovade och
ska flytta ihop och till och med skaffa barn. Vart är jag i livet? jo här, ingenstans. Det suger.

Jag har alltid varit tidig med allt, eller jag har alltid velat vara det. Om jag hade fått bestämma
hade jag varit där en 30 åring normalt är i sitt liv. helt seriöst nu! Jag kan verka omogen, men
det är bara för att jag är glad som person, jag är faktiskt otroligt nog ganska mogen egentligen.
Jag vill i alla fall vara det. Men jag vill också ha KUL och det är en jävla skillnad på att vara omogen
och på att kunna ha roligt, lär er det! okej, jag dricker bara kaffe en gång i veckan och jag älskar
inte att kolla på nyheterna men jag spelar faktiskt bingolotto och tycker om svamp. Ja ni ser ju?



känner mig ovanligt ful för tillfället för min syster klippte raklugg på mig och jag ser grotesk ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0