crazzzy


hejjjjjjjjjjjjjjjjje.

galen kväll igår som vanligt. Ingen alkohol för min del eftersom jag var taxi men det
kan vara skönt det också ibland! körde i snöstorm och tror aldrig jag varit så nära på
att köra i diket som jag var igår, men det visar ju bara vilka skills jag har som inte lyckades.

På tal om lyckas så lyckades jag med detta igårkväll (med lite hjälp från mina vänner)

- spilla julmust över hela min dator så den inte går att starta. (provade torka den med hårfönen)

- ta sönder min jacka. (var lite för tjock så en knapp flög åt helvete) tog ca en timma för oss att
hitta knappen när den i själva verket låg en halvmeter framför näsan på mig. duktigt.

- glömma min laddare hos snark så att min mobil var död hela kvällen/natten. (HEMSKT)

- trilla med skottkärran och få allt över mig (inte första gången) men det var faktiskt jävligt halt!

- cutta upp min egna läpp med hjälp av min nagel. Fråga mig inte hur jag lyckas med allt.

JAG SKA GÅ NAKEN OCH ANVÄNDA MIG AV EN LEKSAKSDATOR I FORTSÄTTNINGEN,
ord valda från Lisa Saarnka, min trogne än



eftersom jag tvingas använda mig av mammas äckligt jobbiga minidator så fanns det inga bra bilder.
Lyckades i alla fall hitta en på mig,jennie och snark. Dock från förra vintern men so what :) tjingtjong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0