diss

 
Jag gillar inte tjocka pannkakor och ljud som uppstår av besticks skrapande mot tallrikar.

Hejjjjjjjjjjj. var bara tvungen att uppmärksamma ovanstående mening. Idag har jag jobbat 7-13.
Klippte bland annat en häst (skimmel) vilken resulterade i att jag såg ut som en snögubbe i slutet.
Efter åkte jag till min calle och red ut honom barbacka. (med två täcken) Gick endast skritta på vägen
eftersom denna del av sverige består av sjukt mycket snö och framförallt is. hatar snö och is.

Tog några varv på ridbanan efter som inte heller var någon vacker syn eftersom det var gegga blandat
med snö och lite annat bajs, men jag gjorde upp en volt som jag jobbade honom lite på. Tränade bara
tempo och rakriktning, fanns inte så mycket annat att göra, gav upp efter 15 minuter när jag var så yr
att jag knappt kunde sitta kvar i sadeln. Åkte hem och stekte pannkakor och nu känns det bättre.

Ska strax hjälpa mamma att baka, hon körde precis till ICA för att köpa ingridienser. Vad hände där?
har jag förvandlats till en snäll hjälpsam dotter? I know your brains out there are thinking the same way.
Svaret är NEJ. Tror snarare jag har ätit för mycket pepparkakor med ädelost.

I väntat på min mammi ska jag dricka ett glas varm choklad, tror fan jag tappar min röv snart.
För övrigt låter våran "vin kyl" som en ko. hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0