drunknar i toan


sitter just nu på toaletten och har med mig datorn in, helt perfekt! det är min vän Emmy
som har lärt mig det, man blir som man umgås. Bara det att jag börjar få kramp i baken
nu pga att jag suttit på denna hårda satans ringen i 40 minuter nu. hoppsan.

Snart kommer mamma hem och hon har med sig mat hem från EASTEND! göttttttt.
Vi åt nämligen inte där igår efter att vi hade städat. Jag gick som vanligt och tänkte på
maten hela tiden när jag gick där med dammsugaren och sen säger mamma att vi inte ska
hämta mat där förens imorgon? besvikelsen blev så stor att jag helt plötsligt blev en liten
snorunge och tog alla tre säckar fulla med saker och kastade dom över ryggen för att sedan
gå och slänga dom i containern, bara det att jag egentligen inte orkade alla tre så jag har
ont i ryggen igen. (vägrade visa mamma att det var jobbigt.)

NU SKA JAG SKISSA PÅ MIN TATTTTTO. ni får se när den är klar, men jag ska bara
måla ner den lite fult för sen ska Jonnnny Ponnnnny fixa till den. LÄNGTAR.

förrrrresten min lilla mammi fyller 42 år idag! världens bästa.<3 (när hon inte dissar mat)



mammi och jag vid en gigantisk häst.

Kommentarer
Postat av: Slemmi

äntligen har du lärt dig! Njutningen av att sitta på toa och ha datorn i knäet är obeskrivlig! släng på en film nästa gång och stanna i en och en halv timma, när du kommer ut är du en ny människa!

2011-12-07 @ 20:38:51
URL: http://spermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0