extremt fult

TJINGTJONG! jag hade tänkt ladda upp ett videoinlägg som jag spelade in när jag red
en av jobbets hästar innan, men när jag kollade på det när jag kom hem insåg jag att
folk kan bli rädda. Det var hemskt och jag hatar att både höra och se mig själv på
inspelning så I'm sorry. Faaaast jag håller på att överväga så KANSKE att den dyker upp.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning innan jag ska till snark på förfest! sen ska vi
vidare till Moa och käka mat, ida kommer dit med. Sen blir det uuuuutång, tjingpling.

jag saknar dock min wingman Lina Utter. Vi ska festa som bara vi kan på jul och nyår.
Saknar någon att hitta på sjukt roliga meningar med, och helt enkelt vara bäst med.
vi har för övrigt en ny religion som heter butterism.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0