extremt trött


Jag är extremt jävla trött idag. Har bara jobbat fyra timmar men orkade inte
rida calle efter det så mockade bara och fixade maten, ska tillbaka lite senare. j-o-b-b-i-g-t.

Jag är så trött så det känns som att varje steg man tar är en väldigt stor ansträngning,
man vill liksom bara lägga sig ner på marken och sova tills man blir gammal.

Jag brukar inte sova speciellt mycket för jag behöver inte det.
 Brukar använda mig av uttrycket "sova kan man göra när man är död"
men just nu känner jag mer för att säga "sova kan man göra tills man dör".

Jag har ingenting roligt att skriva om, det är därför det helt utan min mening blir sjukt
tråkiga inlägg just nu. Vad ska man skriva om!? alla mina dagar ser i princip likadana ut (nolifer).

Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av julkalendern och äta lite mer pepparkakor med ädelost,
tror inte jag behöver bli snällare men däremot behöver jag fett så att jag klarar denna sjukt kalla årstid!
jag är ingen vintermänniska märker jag nu, börjar nog bli gammal. Älskade vintern innan.

Det ända roliga nu med vintern är ju pulka och skidor! julen är ju mysig med och nyår!
okejdå, den kanske är ganska bra trots allt, det mesta är fan ganska bra egentligen! :)



en gammal bild från balen. fan vad kul vi hade, vill göra om det! dock med lite mindre alkohol.
(ser däremot inte ut som jag hade så kul på bilden, men det hade jag!) blev bländad av solen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0