GLAD PÅSK


har du missat att det är påskafton idag? nej jag tänkte väl det.
Eftersom alla uppdaterar att det är påskafton på facebook femton gånger i sekunden
så är det ju inte så svårt att undgå.

Jag har i alla fall ätit så att magen borde spruckit för längesen och jag tror att allt
vatten kommer svämma över när jag snart ska hopppa i badtunnan.

Fick money money av farfar och farfar samt en filt,platttång,shcampoo av syrran!
Får inte heller glömma fjädrarna till håret som jag fick av henne, känner mig som en
riktig fågel men det skulle tydligen va modernt, and I like how it feeeels!

Nu ska jag äta lite mer godis så att jag sprängs och sen ska jag öppna julklapparna
från mammi och pappi, sen blir det tack och hej med denna julen. elller?
nej inte riktigt för imorgon ska vi till mormor och träffa mammas sida av släkten.
Men det blir trevligt! lite målarfest hos Lisa på kvällen med.

Har verkligen inte bestämt mig för om jag

1. ska va chaufför och köra på alla stackare som annars måste ta svindyr taxi
2. dricka lite med måtta och vara normal
3. gå all in och supa skallen av mig så jag knappt orkar lunchfodra på annandagen.

JAG JUST NU:



FRÅN OSS ALLA, TILL ER ALLA.. EN RIKTIGT GLAD PÅSK!!!!! eller var det jul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0