glömde berätta.


tjingtjongggggg.

Jag har helt glömt bort att berätta att min kära häst har damp för tillfället. Så fort han ser ett hinder
blir han helt galen och spetsar öronen så att man tror att dom ska ramla av. Kanske inte var en så
överdrivet bra idé att ha vila från hoppningen. Haha mongohäst. Hoppar två meter över alla hinder med,
så river gör han ju inte direkt. Om jag bara kan sitta kvar på tävlingarna kommer vi ta hem varenda pris
men det är ju det som är det svåra, att sitta kvar alltså.. och på tal om det...

Så flög jag av honom i förrgår när jag tränade hoppning för Bodil. Han kom för nära en oxer på ca 110
och hoppade ungefär tre meter över det vilket resulterade i att jag hamnade en aning långt fram på honom,
vilket i sin tur leder till BOCKNINGAR. Dom är inte små vill jag bara tillägga. Hans mongohopp borde filmas.

Jag trillade i alla fall av och var en halv cm ifårn att få hans bakhovar i huvudet, men nu fick jag ju inte det
så jag lever!! (vet att ni blir glada över detta faktum) däremot så knäckte jag till hela min nacke så jag
kan inte riktigt röra den som jag vill, samt att min rygg är lite halvkass och axeln/armen är lite öm.

Men man lever bara en gånggggggg, och jag mår faktiskt prima!

 hejdå mina äppelskruttar.



gammal bild men snart får jag masssssssa "nya" från ankan, från när vi tävlar m.m.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0