HAHAHAHHAHAHAH! HA!


Måste bara skriva ett inlägg om att skratta är det bästa som finns. Seriöst, vad fan är bättre?
möjligtvis att ha en pojlkvän (känner mig sjukt ensam) men skratt kan man alltid lita på.
Jag skrattar minst femton gånger per dag, mest åt saker som egentligen inte är roliga eller åt
patetiska människor som tror dom är något, det är roligast. Jag brukar även skratta istället
för att bli arg ibland, funkar skitbra för då blir bara den personen mer arg. (läs:mamma)

Testa det någon gång! om någon kommer med en spydig kommentar, skratta personen rakt
upp i ansiktet. Jag är säker på att den blir ganska knäckt.

Sen finns det olika typer av skratt också, vissa skrattar så fult så att man bara vill skratta så
mycket att man kissar på sig. Jag skrattar fult by the way.

Men jag vill bara förmedla detta till alla som läser min blogg: SKRATTA MERA! dessutom lever du längre.
(så om du har funderat på att sluta leva kankse du inte ska skratta alltför mycket)

JAG ÄLSKAR SKRATT! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!

och ja, jag vet att jag har hjärnskador, adhd och lite psykiska problem but I like it!




nu kan du också få skratta lite. jag ser ju för fan ut som en uppstoppad groda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0