helt weird


Egentligen är jag helt sjukt trött på alla varelser och allt på denna jord just nu.
Men sen helt plötsligt blev jag lika glad som ett litet barn på julafton! (jag är ett barn)

Vad kan detta bero på? att jag helt plötsligt fick världens bästa liv? nej för det har jag redan.
Kanske att jag insåg hur sjukt overclever min hjärna är och fick en idé som kommer ta över världen.
NEJ anledningen till att jag helt plötsligt känner mig som en apa på speed är för jag har massa CHOKLAD!

choklad skulle nog kunna ta över mitt liv. ja det skulle det. med tanke på att jag snart rullar fram och
inte längre kommer kunna röra mig. Detta är riktigt farligt! beware for a fat lady who can't move.

NU SKA JAG ÄTA LITE MER CHOCCCCOLATE OCH DRICKA MJÖLKCHOKLAD. Både mjölk och choklad
är det bästa som finns på denna planet (vet ju inte vad som finns på andra coola planeter) så nu ska
jag ingå i en carma. tror man kan säga så, jag kan det i alla fall för jag är bäst.




man får faktiskt drömma, det är inte förbjudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0