KUNDE VARIT DÖD NU


var på en trevlig lite tjockiskväll i forserum med mina tjejer, allt var frid och fröjd..
TILLS DET ATT JAG SKULLE KÖRA HEM. Kom ca halvvägs innan jag inser (när jag kör i 90km/h)
att det står en fet jävla älg några meter (ganska många) framför mig.

Jag la mig på bromsen men det hända inte speciellt mycket med tanke på att det var -4
grader celcius  ute  och en liknelse till skridskorbana. Jag fick i alla fall stopp på min rallybil
se sådär en halvmeter innan tjockisälgen.MITT HJÄRTA FLÅR FORTFARANDE 675 GÅNGER FÖR FORT!

nu kommer jag ju aldrig kunna somna såhär uppröd, dessutom är det nyår imorgon och jag kan
aldrig sova när jag vet att något kul ska hända. Sov dessutom två timmar inatt så jag lär ju va
jävligt pigg imorgon... Tur man har sin sprit!!!!

Har smidit enormt roliga planer inför nyår dock, längtar nästan lite, mohahahahaha. HEJDÅ.



JAG HADE KUNNAT SE UT SÅHÄR NU. ELLER TILL OCH MED VARA DÖD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0