lamadjur har också ett liv


tjingeeeeeeelingelietjoooong!

Jag vet inte varför jag uppdaterar för jag har ingenting intressant att skriva om. Fast å andra sidan så
är ju allt jag skriver sjukt roligt! eller inte. Jag har i alla fall jobbat på som vanligt och igår åt jag och cia
på Max (igen) pga att jag inte hade ätit på 12 timmar. Hinner inte med sån skit.
Därför köpte vi massa godis också så att man verkligen får den där härliga känslan när det känns
som att magen ska sprängas i 13 bitar. Regel number one: ÄT UPP ALLT ANNARS ÄR DU EN FET TÖNT.

Idag longerar amanda Calle och fixar allt till honom så jag får en hästledig dag!
 kan faktiskt va helt okej ibland. Jobbade bara fyra timmar idag, så attans skönt!
var längesen jag slapp jobba över.

Nu ska jag glo lite på sunes jul bara för att han är så ful. Hatar när han dagdrömmer hela tiden.



dog precis av skratt också, så kanske inte uppdaterar mer på ett tag. Min pappa är ju bara för jävla cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0