minne som en guldfisk


Har aldrig fattat hur folk kan komma ihåg att äta?
Jag har aldrig varit jättestor i maten (bara i godis) och jag känner sällan att jag bara måååste
ha mat, är knappt aldrig hungrig. Så hur fan ska man då komma ihåg att äta? jag glömmer hela tiden.

I förrgår gick det tolv timmar, igår elva timmar och idag nio timmar.
Det är inte det att jag inte vill äta, för det är ju gott! men jag glömmer.. Ska nog skriva MAT i min panna.
Får ju skylla mig själv när jag har sån jävla huvudvärk att det känns som att någon slår med en hammare..

Konstigt att jag inte är så smal. Jag är absolut inte tjock, men inte heller smal. Har nog en sjukt
dålig förbränning med tanke på hur mycket jag springer runt på jobbet! haha aja nu ska jag inte
roa er med mina glömskheter (finns inget som heter det men skitsamma) längre.

bjuder på några fina oplublicerade bilder i brist på annat!
snart drar jag till snark och Jonny med lite bra folk på filmkväll. <3
längtar som en apa tills imorgon.



ankan och jag är tuffa.



jag tävlar camiro (en av hästarna där jag jobbar)


 
sta-a-ark hezt



tävlade calle på samma - nollade den tävlingen kommer jag ihåg!





inget fel på bakbenen där inte <3



mamma är ingen talang på att fota.


 
jag är däääär borta. Detta var andra klassen, då rev han ett hinder
pga röven (jag) i sadeln.

OCH MED DET SÄGER JAG HEJDÅ MINA VÄNNER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0